Onze appartementen zijn comfortabel, hebben veel licht, en het complex waar uw appartement zich bevindt, heeft gezellige gezamenlijke ruimtes. U bent er 24 uur per dag omringd door professionals, die voor u klaar staan met de zorg en aandacht die u nodig heeft.

In het complex zitten drie soorten appartementen. Er zijn woningen met 1 slaapkamer van 40m² en tweeslaapkamerwoningen van 60m². De appartementen zijn zowel voor alleenstaanden als voor twee personen geschikt. Ook hebben we enkele appartementen beschikbaar voor groepswonen. Er kan gebruik worden gemaakt van groepswonen wanneer er aan specifieke eisen wordt voldaan.
U kunt alleen met een indicatie terecht in deze kleinschalige, beschermde en comfortabele woonomgeving. U krijgt er zorg en dienstverlening op maat van onze deskundige professionals.

Heeft u tijdelijk woonruimte met zorg nodig? Bijvoorbeeld na een operatie, of vanwege vakantie van uw mantelzorgers? Ook dan hebben we een appartement voor u.