Opleiding en stage

Goed gekwalificeerde en gemotiveerde medewerkers zijn van groot belang voor een organisatie. Stichting Brunnera investeert daarom in bijscholing en deskundigheidsbevordering van medewerkers. Regulier personeel wordt de mogelijkheid geboden om diverse, voor de thuiszorg relevante medische opleidingen te volgen. Medewerkers zonder of met een lagere beroepskwalificatie kunnen bijgeschoold worden naar een hogere kwalificatie of naar andere sectoren. Ze worden zoveel mogelijk gefaciliteerd om te kunnen leren in een goede werk/privé balans

Stichting Brunnera is door Calibris, Kenniscentrum voor leren in de praktijk in Zorg, Welzijn en Sport,  erkend als leerbedrijf en is regelmatig op zoek naar stagiaires. Studenten kunnen bij ons leren en ervaring opdoen voor hun toekomstige beroep en krijgen daarbij goede begeleiding van onze professionals, veel medewerkers in de zorg leren namelijk beter in de praktijk.

Wij bieden verschillende mogelijkheden voor stage en BBL:

– VMBO leerwerktrajecten
– Niveau 1 (zorghulp)
– Niveau 2 (helpende)
– Niveau 3 (verzorgende)
– Niveau 4 (verpleegkundige)
– Niveau 5 (HBOV-verpleegkundige)
– SPW niveau 3 en 4 (sociaal pedagogisch werk)
– SPH (sociaal pedagogische hulpverlening)
– Niveau 2  (Administratief Medewerker)
– Niveau 3  (Financieel Administratief medewerker)

Staat je opleiding hier niet tussen?
Neem dan contact met ons op om na te gaan of er een stagemogelijkheid is bij Stichting Brunnera.