Werken & Stage

Vacatures

De stichting is regelmatig op zoek naar gemotiveerde medewerkers, stagiaires en vrijwilligers. Houd onze website in de gaten voor de nieuwste vacatures.

Staat uw gewenste vacature er niet tussen aarzel dan niet om een open sollicitatie te sturen door uw CV en motivatiebrief te mailen naar:

info@stichtingbrunnera.nl

Vacature Verzorgende IG niveau 3

Functieomschrijving

Ben je flexibel, betrokken en sta je open voor een uitdaging om mee te denken in de groei- en verbetermogelijkheden van je organisatie? Dan ben jij iemand die wij zoeken.

Werkzaamheden

Je verleent zorg bij verschillende cliënten thuis. Je verricht verzorgende en enige verpleegkundige handelingen. Je draagt zorg voor de continuïteit in de kwalitatieve en kwantitatieve zorgverlening en de begeleiding naar de cliënt. Je signaleert en rapporteert ontwikkelingen en knelpunten met betrekking tot verzorging en verpleging. Ook draag je zorg voor het rapporteren in het zorgdossier.

Functie eisen

• Je hebt een diploma MBO, niveau 3 Verzorgende IG
  • Je hebt kennis van werkwijzen en procedures
  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in groepsverband te werken en je hebt goede sociale vaardigheden
  • Je vindt het uitdagend om in een groeiende organisatie te werken
  • Je bent bereid om te werken in dag- avond- en weekenddiensten
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs

Interesse?

Hebben wij je nieuwsgierig gemaakt? Reageer dan snel op deze vacature door je cv met motivatie  te sturen naar: info@stichtingbrunnera.nl

Vacature Verpleegkundige niveau 5

Functieomschrijving

Ben je flexibel, betrokken en sta je open voor een uitdaging om mee te denken in de groei- en verbeteringsmogelijkheden van je organisatie? Dan ben jij iemand die wij zoeken.

Werkzaamheden

Als verpleegkundige werk je nauw samen met onze begeleiders, verplegers en verzorgers bij het behandelen en begeleiden van onze patiënten. Daarnaast ben je in staat om veranderingen te signaleren in de zorgbehoeften van de cliënt. Je kunt zelfstandig zorgdossiers en zorgplannen opstellen en beheren. Verder ben je samen met jouw teamgenoten verantwoordelijk voor het plannen en roosteren.

Functie eisen

• Niveau 4 of 5/HBO diploma verpleegkundige
  • Je vindt het uitdagend om in een groeiende organisatie te werken
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs

Ons aanbod

Wij bieden je in eerste instantie een deeltijd functie wat gecombineerd kan worden met andere werkzaamheden. Ideaal voor mensen die bijvoorbeeld al een deeltijd baan hebben of die het te druk hebben voor een fulltime functie.

Naast een goede werksfeer met enthousiaste collega’s en ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën bieden wij arbeidsvoorwaarden aan conform cao VVT.

Interesse?

Hebben wij je nieuwsgierig gemaakt? Reageer dan snel op deze vacature door je cv en motivatie te sturen naar: info@stichtingbrunnera.nl